Având în vedere măsurile de digitalizare a autorităților și instituțiile publice dispuse de Guvernul României prin O.U.G. nr. 4/16.01.2020, programul de relații cu publicul la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bihor se va desfășura în URMĂTORUL MOD:
ONLINE în zilele de Luni, Marți, Miercuri și Joi, între orele 8:00 – 16:30
ÎN FORMAT FIZIC, în ziua de Vineri, între orele 9:00 – 12:00
ATENȚIE!!! DEPUNEREA FIZICĂ a dosarelor în baza D.L. nr. 118/1990 se face EXCLUSIV în ziua de Vineri, între orele 9:00 – 12:00
În zilele în care activitatea de relații cu publicul se desfășoară EXCLUSIV ONLINE, vă rugăm să ne transmiteți solicitările dvs. sau să ne contactați în următoarele moduri:
- pe adresa de e-mail a instituției: ajpis.bihor@mmanpis.ro sau petitii_bh@mmanpis.ro;
- la numerele de telefon: 0359/405.279, tasta 1 – Biroul relații cu publicul;
- 0752/271.144, 0727/393.298 – Ajutor social și alocație pentru susținerea familiei;
- 0756/114.208 – Alocație de stat pentru copii;
- 0752/271.104 – Alocație de plasament;
- 0752/271.099 – Indemnizație persoane cu handicap și indemnizație sprijin adopție;
- 0736/338.781, 0771/185.232 – Indemnizație pentru creșterea copilului;
- 0756/135.449 – Stimulent de inserție pentru creșterea copilului;
- 0752/271.229 – Formulare europene – de LUNI – JOI, între orele 12:00 – 16:00 și VINERI, între orele 10:00 – 12:00;
- 0736/338.782, 0752/271.100, 0752/271.102 – Inspecție socială;
- 0736/338.780 – Formare profesională;
- prin poștă, la adresa str. Armatei române, nr. 1B, Oradea, județul Bihor.
Precizăm că formularele de cereri pentru diverse prestații, precum și documentele necesare acestor operațiuni se pot descărca accesând link-ul: http://bihor.mmanpis.ro.